reklama

Horná Mariková

Bol som na otočku v Hornej Marikovej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Zdržal som sa miesto hodiny štyri a tešil sa z jesene. Takú nádheru som veru nečakal. 

Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Horná Mariková
Horná Mariková (zdroj: Michal Zajaček)
Michal Zajaček

Michal Zajaček

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Som fotograf na voľnej nohe a otec troch detí. Alebo opačne. Keď nefotím, rád píšem. Kostrbato, krivo, lámanou blogerčinou. Takže prosím, buďte ku mne zhovievaví. Písanie mi pomáha odpútať sa od všednosti a prejsť do sveta ktorému aspoň trošku rozumiem. Alebo aj nie. Hlavu mám večne niekde inde než by som mal mať. Často som stratený, ale hľadám sa. V noci neviem spať, takže chodím svetom s kruhmi pod očami. Primárne tu hľadám inšpirácie. Takže na začiatok toľko o mne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu